Dewi Deijle zal aanstaande zaterdag gedurende de bijeenkomst vertellen over wat zij biedt qua ondersteuning, wat ons kan verlichten in de verschillende processen en facetten in het leven.
Hallo allemaal,
Na negen jaar heb ik afscheid genomen van mijn zelfstandige juridische praktijk. Ik mag afslaan en verdergaan op een nieuw pad!
Het was nog even een lange en volle periode met afbouwen van het oude (want dat was niet zo makkelijk dan gedacht) en allerlei bezigheden voor het nieuwe. Maar de ruimte diende zich aan om verder te starten met “Dewi di jalan-jalan”. Sinds deze week is de website ook klaar!
Met een fijne en effectieve combinatie van wandelen (of hardlopen), ademwerk, bewust bewegen en meditatie in de natuur, begeleid ik graag mensen die verandering willen brengen in hun gedachtestroom en de regie willen terugkrijgen over hun mentale en fysieke energie. Niet alleen in de natuur doe ik dat, ook geef ik online cursussen met een aangepast programma.
Nieuwsgierig naar mijn keuze voor deze vorm van ondersteuning die mij beter voegt dan procederen? Lees dan ook eens het uitgebreid het verhaal over mij en mijn transitie naar innerlijke rust, onder het menu ‘Over’, op mijn wesbite. De link is te vinden in de reactie.
Je kunt mij ook volgen via Dewi di jalan-jalan (FB/Insta).
